Thursday, March 15, 2007

Vals alarm

Twas blijkbaar vals alarm.
Ze dacht dat haar water gebroken was en is toen naar het ziekenhuis gegaan, maar blijkbaar was het alleen maar een scheurtje en moet ze vanaf nu rusten.
We zullen nog wat geduld moeten hebben.
Hoe ouder je word , hoe meer geduld je hebt vind ik , als we ergens met de kinderen naartoe gaan een pretpark of kermis , en ze zien een lange rij dan willen ze de moeite niet doen om hun beurt af te wachten.
Met het ouder worden leer je dat je overal en heel veel moet aanschuiven , zowel met de auto als te voet in de supermarkt enz enz
Maar als je veel ouder bent heb ik de indruk dat je geduld weer weggaat.
Zo gaan de gepensioneerden die je bijvoorbeeld in ziekenhuizen ziet heel rap van hunne tetter maken , precies of die verpleegsters er iets aan kunnen doen , dat de onderzoeken uitlopen of de dokters weggeroepen worden.
Maar ja , het is bijna noen of avond en ze moeten op tijd en stond eten , tis dan precies of de wereld gaat vergaan.
Als het tegen den avond is dan willen ze naar huis want hun feuilletonneke gaat beginnen.
Ik heb gewoon altijd nen boek mee , dan is het niet erg om te wachten .
Langs de andere kant ga ik elke dag wel naar de winkel , die op 40 meter van mijn werk ligt en voor ik naar huis ga , srping ik daar eens snel binnen . Op 5 /10 minuten ben ik dan weer weg
In feite is de winkel mijn vooraadkast / kelder .
En als je niet veel nodig hebt lijkt het in elk of je niet lang moet wachten.
tzit allemaal int koppeke denk ik

Allee deze avond generale repetitie en voor het eerst applaus vermits er toch een 50 tal zieken en bejaarden gaan zitten.

Tschijnt dat da plezant is als ze voor u klappen.
Hou je op de hoogte

grtjs Mieke

No comments: