Monday, March 19, 2007

Gelukt

Twas toch geen vals alarm, Miha is bevallen van een zoon : Arno
Het heeft een beetje geduurd, maar alléé hij is er nu ; een zoon voor Peter Dirk en een kleinzoon voor Peter Roland
En onze Frank , Peter van Bo eindelijk Nonkel.
Miha mag morgen naar huis maar ze moet de kleine Arno nog een beetje daar laten.
Hij woog bij de geboorte 2.74kg en was 48 cm groot alleen de longen zijn nog niet wat het moet zijn. Maar daar word aan gewerkt.
Hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen van de kleine Arno.
Moest Mika geen Mika zijn was het een Arno geworden, maar indachtig aan vroeger, maar niet teveel, hadden we toen de meter en de peter gevraagd wat ze ervan vonden . De peter was het volmondig eens maar de Mette van Oostende zag steeds de zanger voor ogen en zag het zo niet zitten.
Dus : het is Mika geworden.
Op het kaartje, vandaag gekregen , waarvoor dank, staat :
Ik kan niet zingen zoals die in Oostende,
maar ik kan toch al flink krijsen... een goed begin!
dus 15 maart is er een Laforceke bijgekomen!


Het toneel was een succes 400 mensen zijn komen kijken en lachen, zodra de foto's op de site staan stuur ik de link door.
Vrijdag had ik jujuppe benen toen ik de eerste keer op het podium stond voor een pak volk, zaterdag enkel nog een hart dat veel te snel klopte, but I enjoyed every minute of it!
Ik blijf het zeker verder doen.
Tel Aviv is efkes opgeborgen door SAS , maar Banyul : Gambia is een feit.
Nu zondag zou hij vertrekken , onze Jan dus , want het is niet simpel om daar te geraken, alleen Sabena vliegt er rechtstreeks op en binnenkort de SAS dus ook, alléé rechtstreeks via Scandinavia dan natuurlijk.
Het probleem zijn de inentingen, in theorie hebt ge ze niet nodig , maar de Swa ( dokter ) heeft gezegd als het werk betaald laat u dan maar voor alles inenten.
Maar het moet door een erkende centra gebeuren. Want ik mag dat niet doen.
Jantje dus op de site van het ministerie van Buitenlandse Zaken gaan zoeken : al de links zeggen : Page can not be displayed.
En bellen moet ge nu ook niet meer doen nietwaar!
Als er dus iemand is die mag inenten gelieve zich te wenden tot Jan in Grimbergen

Tot de volgende keer maar weer
Vandaag ga ik eens vroeg slapen want ik heb heel veel uren in te halen

Slaapwel
Mieke

1 comment:

een beetje zoet, een beetje zuur said...

Mieke,
Wij hebben hier altemaal een folderke gekregen van ons aller vlaamse deelregering met vermelding van het nr 1700, en daaronder: Een vraagje aan de overheid? Bel gratis 1700.
Misschien weten zij waar de inentingen moeten gebeuren...Bart deed het bij zijn huisdokter...
Nonkeltje