Thursday, February 8, 2007

YES

problemen , wachtwoord vergeten
als je zoals wij op brucargo 7 wachtwoorden moet onthouden is het soms moeilijk nietwaar
bij sommige is het elke maand een nieuw en men mag het oude nooit meer gebruiken op andere programma's is het elke 3 of 6 maanden
En als je een beetje ouder wordt nietwaar
never mind tis gelukt
deze titel had evengoed boekenbeurs of spoed kunnen zijn
want zondag was het boekenbeurs op de school van Mika en ik heb mijne slag geslagen.
4 zakken vol een boek of 30 ( zou mijn achternaam Goderis zijn)
maar het leuke was dat de maximumprijs per boek (geen tweedehands) 5 euro was
yep, goed gelezen, nieuwe boeken van 0.50 euro tot 5 euro
schitterend er was blijkbaar een leverancier die al de oude boeken van Artis Historia had opgekocht en die werden dus allemaal verkocht aan spotprijzen
Een paradijs!!!!
Zowel documentatie voor de kinderen als boeken over de verschillende tijden voor volwassenen maar prachtig
Er waren ook boeken bij die niet van Artis waren , zo heb ik een boek over huisslaven in Belgie
geschreven door Inge Ghijs
een boek over de rol van de katholieke kerk in de holocaust door Daniel Goldhagen (historicus)
Le petit Kurt kleine encyclopedie van Belgie door Kurt van eeghem
Terreur in naam van god (waarom religiueze extremisten doden )
Artis boeken voor de kinderen maar ook voor mij , over mexico en zijn cultuur
enz enz

Spoed
Ben ik nogal geweest ik zou een abbonement moeten krijgen vind ik , maar deze keer niet met Mika maar met Bo , die nooit ziek is ( Bij Mika zijn het vooral naaicursussen)
Sinds ze in het 1ste leerjaar zit heeft ze nog nooit een schooldag gemist .
Ze was altijd ziek in de vakantie , maar nooit ernstig, nu zat onze dok met zijn handen in zijn haar, het begint wel een beetje uit te vallen maar dat wordt gecompenseerd door het te laten groeien en in een staartje vast te maken .
nen alternatieve gelek we zeggen.
Om terug te komen op mijn verhaal want ik ben aan het uitwijden Bo is zaterdag op tiptopnacht gegaan met de chiro zaterdagmorgen vertrokken met de fiets ( 16/18km gereden ) en terug
ze is nog nooit verder dan een km of twee geweest met de fiets maar alléé.
Ze had een goei valling zoals ze hier zeggen maar dat is niet ziek zijn .
Toch niet volgens mij.
Zondag terug thuis en moe , wat te verstaan is , weinig geslapen en zoveel kms gereden
maandag pijn in de buik , Oma in gedachte tzal wel niet erg zijn ge hebt geen koorts , dussss naar school
Gepakt en aangekleed na 5 min dochter terug thuis in tranen.
Ik ben echt ziek en ik heb heel veel buikpijn.
Oke , ik zal gene echte zijn , Moeke gebeld dochter naar daar en de dok laten komen
Dok was er nog niet als ik thuis kwam , dus zelf naar de swa geweest .
Bizar , laat ze woensdag maar naar school gaan, ik heb geen idee ;tzal iets viraal zijn.
Dinsdag veel meer buikpijn. terug naar de swa , Ik weet het echt niet ik zal ze nog ewa thuiszetten , maar ik hoor of voel niets
Woensdag 39 en koorts moeke in paniek , swa terug gekomen ge moet naar de spoed
het was 13.30 maar dan kunnen ze op het werk den boom is gelijk as we hier zeggen.
Het was geen appendicitis Oef
Haar bloedresultaat wijst ook niet op een ontsteking , maar haar rechterkant van de darmen zat vol met stoelgang , dan kan dus een reden zijn voor de pijn.
Maar dat kan geen reden zijn voor de koorts.
Terug naar af , ga niet langs start u ontvangt geen geld.
Ondertussen een laxeermiddel gegeven en ze heeft minder pijn , maar nog steeds koorts
Nu is ze wel kwaad want vrijdag en zaterdag is het ping-pong toerooi van KWB en daar wou ze naar toe , maar als je niet naar school kan , kan je niet naar het zangkoor , niet naar de chiro en ook niet naar een ping-pong toernooi , waar allemaal jongens zijn die ze wel ziet zitten
Dikke pech : JAn zal wel met Mika gaan .
Als ze geen koorts heeft zegt ze zelf dan mag ze toch wel gaan hé?
Geen idee , we zullen wel zien.
alléé ik zal maar stoppen , Kinderen in bed Jan naar de ping-pong tis 2045 en ik moet nog eten
Slaapwel
Mieke

2 comments:

Mette said...

En, is ze nu al beter? Hard kakkertje, zou Oma gezegd hebben. Droge pruimen of rozijnen laten eten.

een beetje zoet, een beetje zuur said...

blij je terug te zien! Schrijf nu maar al je pas- en wachtwoorden op hé, en vergeet dan niet waar je ze legdegede...
Is dat meisje niet stilaan groot aan 't worden ???? Beginnen de mormonen op te spelen???? Da's geen ziekte, maar sommigen hebben dan ook wel eens pijn... en als ze wat van Oma heeft an ze nog gezegend zijn met bijkmende migraine...waar een oma al niet goed voor is...