Monday, January 29, 2007

Boekentoren

Hoi
Voor degene die het willen weten , ze was op tijd zelfs een paar minuten te vroeg
Heb commentaar gekregen van Nonkel Roland , positief hoor , hij denkt dat ik heel laat die blog maak, dat klopt niet. Het uurwerk van mijne pc staat niet correct , vandaar de verwarring.
Als ge soms denkt dat er geen 50 plussers de computer nog willen gebruiken , think again
Nonkel Roland is de schoonbroer van ons Moeke en niet te vergeten de Peter van onze Jan.
Hij word 13 februari 80 jaar .
Dus stuur maar een kaartje
roland.laforce@skynet.be

ah ja en ons Moeke probeert ook af en toe haar mailtjes te lezen maar die is nog geen 70
simone.degrave@belgacom.net

Tante Lieve heeft het al geprobeerd, maar ik heb geloof ik altijd de verkeerd doorgegeven

Nu ben ik ook met een half oor aan het luisteren naar monumentenstrijd op canvas en in Gent staat de boekentoren , ik had er nog nooit van gehoord , ik kende alleen de boerentoren
maar die ligt dan weer niet in Gent

Als die boeken in een groot gebouw , wat een droom.
Weet ge wat ook grappig is , als ik naar de bib ga om de 3 weken ofzo neem ik altijd 4 dikke pillen mee en volgens Tante Lieve houden ze dus niet bij wat er uitgeleend word aan wie.
Alle als ge de boeken thuisliggen hebt weten ze dat wel , maar je kan dus niet vragen
Hallo ik denk dat ik dit boek al eens gelezen heb, wil je eens kijken
De wet van de privacy gedomme !
Verder weten ze alles , waar je bent naar waar je gaat, met wie je belt hoeveel of hoe weinig geld ge staan hebt.
Maar de uitleengegevens worden vernietigd zodra de boeken terug binnen zijn.
Kunt ge daar nog aan uit
Heb dus voor de tweede keer het juvenallis dillema gelezen van Dan Brown
twas die niet dat ik moest hebben , twas de delta deceptie dat ik nog niet gelezen heb.
Tja als ge wat ouder word nietwaar.
Het is nu 21.20 voor die dat willen weten hoe laat ik nu schrijf

Nog efkens naar de rechters kijken en dan is het hoog tijd om naar mijn bed te gaan
Bijna vergeten ons Bo had medisch onderzoek vandaag en ze is 148 cm en 41.9 kg
nog 16 cm en ze is zo groot als dakik ben en nog 12 kg en dan is ze zo dik als ik

Veel rekengenot en een warme dag gewenst morgen

Grtjs Mieke

1 comment:

Mette said...

Gat in je kultuur, zeker???