Wednesday, February 28, 2007

Hoofdpijn

Twas al effekes geleden, maar ik ben er weer mee opgestaan
Barstende hoofdpijn, sommige mensen weten wat het is , andere hebben het nooit.
Waarom toch.
Als je s`nachts wakker wordt van de hoofdpijn, dan weet je al wat te verwachten als e opstaat.
Ik denk ook dat het met de stress te maken heeft , en met Bo haar wisselende stemmingen , waardoor je niet meer weet waarop of waaraan.
Nu moeten we ergens wachten op een telefoon van het CLB het vroegere PMS, om eens samen rond te tafel te zitten.
Dat gaat lachen worden, hetgeen ze zeggen klopt niet echt met wat wij denken over opvoeding en goede punten.
Blijkbaar is Bo goed bezig en is het heel normaal dat ze buizen heeft , want het is een hele aanpassing, naar een andere school en het 1st middelbaar.
Dat geloof ik best , we moeten beginnen met haar te feliciteren voor de goede punten en niet reageren op de slechte.
Positief denken en belonen is het motto
Kan ik mee leven , maar als het slecht is mag je volgens hun niet reageren of toch niet zo erg als wij doen , dat is slecht voor haar zelfbeeld
Hallo!
Ik begin serieus te twijfelen aan mijn eigen nu
Is dat niet slecht voor mijn zelfbeeld of vertrouwen dan.

Wordt vervolgd

Mieke

No comments: