Tuesday, February 20, 2007

AAAARGH

Tis gelukt, uiteindelijk.
Ben om 1830 vertrokken via Zemst om Sara op te pikken.
we hadden een afspraak rond 1900
Volgens Jan was het poepgemakkelijk, hij was op de middag naar daar gereden.
Maar ik ben Jan niet
Tot aan het station in Mechelen geen probleem , maar dan ben ik toch ergens verkeerd gereden en reed ik op de Bruul , dat is de winkelstraat .
Gebeld naar huis ; als je naar rechts bent gereden , moet je nu altijd naar links , dat is toch logisch.
Ok toen stond ik ineens op de nekker , en dat was het dus ook niet . Heb het toen aan een buschauffeur gevraagd , en volgens haar was het ook gemakkelijk.
Ja ja vergeet het
reed ik ineens terug op de autostrade richting antwerpen
Weer verkeerd.
Gebeld nog maar eens naar Jan en toen heeft Bo de gsm vastgehouden en ik reed met de uitleg alsof het een gps was
Na 18 minuten bellen was ik waar ik moest zijn.
Het was 1945 , dus ik heb waar voor mijn geld gehad , een stukje mechelen gezien , alhoewel het in feite maar 25 km van mijn deur was.
Het cliche dat een vrouw haar weg niet vindt is hiermee bevestigd.
Harald zei dat het een ruime interpretatie was van rond 1900
En mij de raad gegeven om een GPS te vragen.
Is al gebeurd!
Het was een hele lieve man die al de vragen plus nog vele verhalen te vertellen had en ze hebben elk een gesigneerde CD meegekregen.
Goed he
Op naar het volgend avontuur
grtjs Mieke

No comments: