Sunday, February 18, 2007

Avontuur

Hallo
Morgen gaat er iets avontuurlijks gebeuren .
Bo moet voor nederlands een BV interviewen en na vele mailtjes en weinig reacties is het ons gelukt , wegens connecties om een afspraak te maken met Harald Vanbeeck.
Wie is dat nu , nog nooit van gehoord?
Kennen jullie de groep Voice male?
6 Mannen die a cappella zingen en veel succes hebben in Belgie.
In plaats van Jean-Luc dehaene die hier toch niet veraf woont heeft ze dus iemand originelers gevonden.
Het probleem is dat Harald in Mechelen woont, ik weet het dat is niet zo ver ; maar ik slaag erin om verloren te rijden van mijn werk naar huis als er bruggen niet werken of dijken invallen.
Het lukt mij nog altijd niet om naar mijn broer te rijden , alléé waar hij vroeger woonde , ik moest altijd vragen aan Jan - hoe moet ik nu weer rijden?
Pas op dat is keiplezant hoor niet weten waar je zit en uiteindelijk toch thuisgeraken.
Zo ben ik eens , een jaar of 17 geleden, naar een sollicitatie gegaan en de weg was mij meermaals uitgelegd maar ik lukte erin om de verkeerde kant van de vaart te pakken en ik zat plat in het centrum van Brussel. HEEEELP
Ik wist echt niet waar ik was en het probleem is dat je daar niet zomaar kan draaien of een blokje omrijden met al de eenrichtingsstraten.
Ik heb toen een raar idee gehad om een auto te volgen. Toen die in een garage reed, heb ik een andere wagen gevolgd, enz enz. Tot ik na een hele tijd ineens iets herkende , ik zat in Schaarbeek op de chausee de Helmet . Yes gelukt dan wist ik de weg terug.
Gelukkig was ik niet te laat op dat werk , want als ik mijn weg niet ken vertrek ik ruim een uur op voorhand, zelfkennis is het begin der wijsheid zeggen ze . En ze hebben altijd gelijk .
Morgen moet ik dus om 1900 ergens in Mechelen zijn met Bo en haar vriendin Sara , vermits het iets is dat ze met twee moesten doen.
Ik zal rond 1730 vertrekken denk ik want Mechelen is verdomd groot .
Het plezante is als ik met iemand in de auto zit die ook geen orientatie heeft , dat is lachen geloof me.
Morgen terug gaan werken , met dat chinees nieuwjaar liggen alle vluchten in de knoop en is er niet echt heel veel werk , werk genoeg maar niet zoals anders.
En ondertussen heb ik wel de living gekuist en een deel van de strijjk gedaan maar weer niet alles .
Mika is deze namiddag een toernooi met den basket gaan spelen en da was s in Sint Genesius Rode , daar is onze Jan dan mee gegaan, want Bo moest oefenen voor het groepsfeest van de Chiro.
Mika heeft keigoed gespeeld volgens de papa, hij heeft 6 wedstrijden gespeeld en om 1800 had hij nog meer energie dan anders.
Da ventje is precies een potteke dynamiet.
Op naar Mechelen.
Grtjs Mieke

No comments: