Wednesday, April 25, 2007

Ziek

Deze morgen om 0630 stond Mika ineens voor mijn bed , hij had dorst en pijn aan zijn maag.
Ik heb hem een beetje water gegeven en tegen dat hij terug rond het bed was lag het er al terug uit.
Ik ben dan maar een half uur vroeger opgestaan, hij had nog steeds dorst maar het kwam er altijd terug uit.
Moeke gebeld en Mika naar daar gedaan, een geluk dat zij altijd thuis is want anders zaten we in de knoei.
Ik was nog maar net vertrokken en Nathalie van op het werk belde om te vragen of ik andere schoenen wou meebrengen, haar jeans was gescheurd en ze had enkel een rok gevonden .
In ons storekot liggen nog rokken van de crew en die heeft ze dan maar aangedaan.
Maar haar schoenen pasten er niet op , ze heeft een 40 en dat heb ik toch niet , dus bij Moeke dan maar schoenen gevraagd. Zij heeft ook wel geen 40 van maat , maar heel veel schoenen , die ze om een of andere reden bijhoudt, begrijpen wie begrijpen kan.
Ikzelf heb 1 paar sandalen , 1 paar botten, 1 paar gewone schoenen en nog een paar baskets
Daar kan ze niet aan uit, wat doet ge als ge andere kleur aanhebt van kleren?
Ik heb alleen maar zwarte schoenen , dat past op alles!
En vermits ik weinig anders dan zwart draag , ik heb ook nog een beetje kaki kleren en donkerbruin , dus ik ga met rode , gele of blauwe schoenen toch niets doen.
Tis misschien saai maar wel gemakkelijk.
Ik heb het ooit eens meegemaakt toen Bo nog heel klein was , dat mijn hiel van mijn botten eraf was gevallen op het werk.
Toen heb ik moeten vragen of ik vroeger mocht stoppen met werken , want om 1800 uur waren de schoenenwinkels toe. Om snel toch schoenen te hebben
Mijn vrouwelijke collega snapte ook niet dat ik maar 1 paar winterschoenen had.
Onze Jan is ook zo ne schoenenfreak.
Ik geloof dat die wel 15 paar schoenen heeft waaronder ook wel sandalen en baskets
En dan nog eens schoenen voor op de moto
Ik ben altijd al een speciaal geweest , zeker qua kleding ( vooral het gebrek eraan ) , ik doe toch altijd hetzelfde aan, ik vind dat echt niet erg.
Ik doe trouwens ook altijd dezelfde jas aan , ik heb er wel ander , maar ik zie op tegen de moeite om 2 verdiepingen hoger te gaan zoeken, om uiteindelijk dan maar dezelfde aan te doen.
Ik heb hetzelfde met handtassen , ons moeder heeft voor elke outfit of jas een andere handtas, ik heb er 1 en als die versleten is of als ik die beu ben dan koop ik een ander
Zelfs Bo heeft meer sjakosjen.

Ze kunnen mij nooit beschuldigen dat ik veel geld op doe aan kleren , schoenen of andere accesoires .

Ik ga nog eens werken , want het zijn de laatste dagen , dan moet ik toch nog iets forceren he

Grtjs
Mieke

No comments: