Wednesday, April 4, 2007

stof

Jawadde , als de werken gedaan zijn kan ik beginnen kuisen.
Een stof mannekes niet te doen, nochtans is er binnen niets te doen en zijn het de voor en achtergevel die onder handen wordt genomen maar dan nog.
Het schiet wel op , Jan zei het nog dat is plezant : gaan werken en als je thuiskomt is er weer een heel stuk gedaan. De achtergevel is ontdaan van putrellen en vensterbanken , de nieuwe zitten er in en de muur is volledig geplakt , nu moet Kristo er nog iets anders op doen , ik weet niet goed wat , maar het zal wel in orde komen en dan moet hij aan de voorkant verder doen.
Waar ook alles al uit gehaald is.
Ons Moeke zit met slapers, Katia en Floriane zitten daar al sinds maandag , dat zijn 2 kinderen van Jan zijn oudste zus Josiane ( Joske voor de familie) De kleinste Floflo is 4 jaar geworden en is een speelkameraad voor Mika , alhoewel hij liever met jongens speelt, bij gebrek aan is een meisje ook goed. Ons Jos is maandag naar Porto in Portugal vertrokken met haar ventje Franco , een cadeautje voor haar 50ste verjaardag . Donderdag komen ze terug .
Ik weet nog steeds niet wanneer ik mijn dag mag pakken en of ik 2 weken vroeger mag vertrekken , Maite is niet gepresseert .
Volgende week zou ik in theorie thuis moeten zijn en dan ga ik naar Opa , als we een dag vinden waar hij niet moet gaan vissen of rommelmarkten . Want Opa heeft mooie dieren, en hij kan heel goed tekenen zegt Mika.
Dus opa bij deze , ge gaat bezoek krijgen als er geen belet is natuurlijk?
tot blogs
Mieke

No comments: