Tuesday, April 24, 2007

Ik kan het

Nieuwe verslaving voor mijn lijstje
Sudoko, ik heb het verschillende keren geprobeerd maar ik geraakte alleen maar gefrustreerd.
Na mijn bezoek bij nonkel Toon, waar hij de logica heeft geleerd aan mij , en dat allemaal op korte tijd, is het gelukt. Ik kan het en kom zelfs niet meer aan lezen toe. Dat is erg voor mij he.
Op den duur zal het nieuwtje er wel af zijn maar toch , ik vind het keiplezant. Heb ondertussen al een boekje volgeschreven en ben al een stoje verder.
Jan heeft een nieuze moto besteld. Een Honda CBF1000 . Zaterdag mag hij hem gaan halen . Hij had eerst een zwarte besteld, om mij plezier te doen, maar hij is ondertussen weer van gedachte verandert en nu wordt het een rode. En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen decideren.
Allee tis precies ne kleine de dag voor Sinterklaas, zo gelukkig .
De geburen moeten denken dat we met de lotto hebben gewonnen, ik minder werken, nieuwe gevels , nieuwe ramen en deur , nieuwe moto en binnenkort een nieuwe firmawagen .
Voor zover we weten hebben we niet gewonnen , ik vul altijd voor 20 trekkingen in en kijk nooit naar de ballekes , meestal is het heel teleurstellend ald ik in de boekenwinkel ga na 10 weken. Missschien moet ge eerst geld opdoen wilt ge winnen On vera!

Doei Mieke

No comments: