Wednesday, January 17, 2007

bijna genezen

tis bijna zover
heb al een paar nachten voor de verandering goed geslapen, en ons Janneke heeft Bo achter haar veren gezeten en Mika naar school gedaan. Dus kon ik in mijn lekker warm bedje blijven liggen
Merci Jan
Straks kindjes bij Moeke gaan halen , zij gaat die de woensdag altijd halen en ze wou dat nu ook doen , dus Merci Moeke

Morgen kan ik terug gaan werken , of moet ik zeggen : moet ik terug gaan werken
Want zo thuis zitten zonder kinderen en opstaan zonder gehaast te moeten zijn , is wel leuk
Terug opstaan om zeven uur als het nog stikkedonker is en dan alles rap rap doen
tis misschien goed voor de fysiek maar slecht voor mijne bloeddruk.
Alléé , ik heb daar nu wel gene last van , maar ik moet iets zeggen hé
tot nog eens

Grtjs mieke

No comments: