Wednesday, January 24, 2007

moord

Deze morgen hebben zowel Bo als ikzelf een moord gepleegd
En we hebben er geen spijt van
Niet op elkaar welteverstaan , anders zou ik niet schrijven....
Op twee muggen , eind januari er er vlogen er nog 2 rond
Nu niet meer na nana nana
Als je allergisch bent zowel Bo als ikzelf kan je ze best missen

Mika is vandaag gaan basketten en ons Madame (Bo dus) gisteren dat is al de derde keer dat ik haar zie zweten , dat doet deugd
Ondertussen geniet ik van de blogs van mijn nonkel en van Carla
Alhoewel genieten van Nonkel zijn blogs is op het moment niet echt genietn , ik voel met hem mee , het zal wel niet gemakkelijk zijn om een tante? te overtuigen om opgenomen te worden voor haar eigen goed.
Ik denk niet dat het een tante is maar ik ken ze wel
Gisteren heeft ons Janneke nog verteld van zijn boma
In vlaams brabant noemen de grootouders boma en bompa geen oma en opa
Almhoewel dat de grootouders van mijn kinderen Moeke en Peter noemen
Uitzonderingen bevestigen de regel..

Dus Jan zijn oma kendde op het einde de waarde van geld niet meer en Jan om een centje bij te verdienen ging hij bij boma op woensdagnamiddag kuisen
Ze wou hem daarvoor eens 5000 frank geven en dat wou hij niet
Boma de weekend daarna tegen de familie zeggen dat dat niet eerlijk was
En toen (volgens Jan ) is hunne frank gevallen dat ze in feite niet meer wist wat wie en wanneer!!!

Als ik Nonkel zijn blog lees weet tanteke het wel maar wil ze het niet meer weten
Wat is het ergste : het niet meer weten of het niet meer willen weten????

Ik zou zeggen , als je echt niet wil laat maar
Voor mij is het misschien gemakkelijk ik ben nog maar 40 , maar ik heb oma altijd horen zeggen dat ze haar mochten komen halen , en uiteindelijk hebben ze dat gedaan
Als een mens genoeg afziet, zoals oma, dan kan ik dat goed verstaan

Mijn ventje vertrekt zaterdagmorgen op skivakantie met zijne goede maat Rudy op skivakantie in Oostenrijk , er ligt wel nog geen sneeuw maar tegen dan hopelijk wel
En we zien er allemaal naar uit!!
Ik ben geen echte huisvrouw , heb ik al gehoord of geen getrouwde vrouw , want ik kan daar echt van genieten als ik alleen met de kinderen thuis ben
Geen rommel, plaats in de zetel , om mijn was op te plooien, geen eten moeten maken dat hij wil en de kinderen niet, enz enz

Ik ben een raar mieke niet waar

Vervolg morgen , want het ventje is thuis, hij is naar een moto gaan kijken
Niet alleen auto's maar nu wil hij een andere moto ook , gelukkig geen nieuwe

Grtjs Mieke

No comments: