Thursday, January 18, 2007

wind

Tgoa regene tgoa wooien
pietje goa nor de koaie
pietje goa nor den basseng
en ... vaolt erin

het zal wel niet fonetisch correct zijn , maar ja ik doe mijn best nietwaar
en volgens Jan is dat allemaal mijn schuld dat het zo hard regent en waait , ik heb nochtans niet gezongen
Maar elk jaar opnieuw zeg ik dat ik niet wil dat het vriest of sneeuwt , van mij mag het beslist +10 graden zijn in de winter.
Ik heb toch altijd zo koud en tegen de wind en regen kan ik , duuuuuuuuuuuus
Is het mijn schuld
Straks is het ook nog mijn schuld dat de aarde opwarmt
Heb je al gemerkt dat iedereen alles daarop schuift.
Tis iets nieuws
Bommen overal : global warming
Slechte oogst : global warming
Teveel regen en wind : global warming

enz enz
ze moeten het op iets steken hé

Mika was bang dat er een tsumani komt opgelet tis geen spelfout
zoals ambiotica en ofilant en handwasje
we zouden het moeten opschrijven.
Ik ben bezig!

Tante lieve kan er niet op , Nonkel wilt ge eens helpen uw zus heeft u nodig
By the way ( bij de weg) goed idee voor dat online boek , maaar
zal dat niet ingewikkeld worden?
er moet toch nog ergens een verhaallijn zijn , of is er iemand die dan dan beheert??

Allee slukes kga slapen
mieke

No comments: