Thursday, May 24, 2007

Voor galg en rad

Mika is zo aan het opgroeien denk ik
Deze week op een morgen zei hij : mama, ik heb gisteren in den bos met petarrekes gespeeld , Mijn antwoord was dan ook : ik heb het gehoord.
En daarna hebben we een plant in brand gestoken . Direct ne reply gegeven dat hij dat niet mocht doen, maar hij heeft het niet gedaan , alleen gekeken.
Toen vertelde hij dat hij en Seppe puppetekes van fietsen verzamelde .
Vandaar al die platte banden van fietsen voor onze deur , want wij mogen het oplossen.
Hij stal ze niet , hij en Seppe verzamelen ze alleen maar omdat dat zo mooi is.
Tis een hobby gelijk een ander !
Deze morgen vroeg hij hoelang hij nog naar school moest en mijn antwoord was nog 12 jaar , zeker tot uw 18 jaar.

Ik wist het , ik wist het, zei hij met een hoofd dat van links naar rechts schudde. Heel verontwaardigd.

Verder keigoed weer en druk druk .
Ik ben nog altijd 2006 aan het afsluiten op mijn nieuw werk en sinds vandaag al een beetje aan het verhuizen , want we gaan naar een groter kantoor verderop de gang .
Als het morgen nog niet gedaan is moet ik zaterdag tussen 10 en 12 nog een beetje gaan helpen.
Zaterdag moeten we naar het gezellig samenzijn van toneel en daarna is er een feestje voor een kameraad die 50 jaar word.
Zondag naar kameraden die ergens in het Leuvense woont, met een beetje hetzelfde volk als op het feestje.
Dus tante niet panikeren als ik zondag niet bel .

Deze week bijna elke dag weggeweest, basketvergadering, een vriendin helpen die in de knoop zit met hare vent ( wie niet? ) vandaag naar een ex-collega ( ik heb er heel veel ) om haar verjaardag te vieren . Moet ook gebeuren nietwaar.

Alléé , ik ga eten maken voor mijn kroost , dat voor het moment niet zo groot is , ik heb nog geen vrienden of vriendinnen gezien van mijn kids.

Grtjs en tot nog eens

Mieke

No comments: